FAQs

Verzenden

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Als je op werkdagen vóór 19:00 bestelt dan wordt jouw bestelling dezelfde dag nog verzonden. Als je in het weekend vóór zondag 19:00 bestelt dan wordt het in het weekend nog verzonden. Pre-orders worden op de aangegeven releasedatum geleverd.

Wat zijn de verzendkosten?

Bestellingen boven de €85,00 worden naar Nederland en België gratis verstuurd. Dit zijn onze huidige verzendkosten op basis van de waarde van de bestelling:

  • 0-19,99 - €5,99
  • 20 - 84,99 - €4,99
  • >85,00 - GRATIS

Ik heb voorradige en pre-order producten besteld, wanneer wordt mijn bestelling verstuurd?

Bestellingen worden pas verstuurd zodra alle producten op voorraad zijn. Dit betekent dat jouw volledige bestelling pas wordt verstuurd zodra ook alle pre-order producten op voorraad zijn. Ons advies is dan ook om aparte bestellingen te plaatsen als je jouw voorradige producten eerder wil ontvangen.

Bestelling

Kan ik mijn bestelling nog aanpassen?

Het is helaas niet mogelijk om jouw bestelling zelf te wijzigen. Als je graag iets wil wijzigen in jouw bestelling (producten, afleveradres, etc.) kan je contact opnemen met de klantenservice. Zolang jouw bestelling nog niet is verstuurd is het nog mogelijk om wijzigingen aan te brengen.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Helaas hebben wij geen fysiek afhaalpunt waar jij jouw bestelling kunt afhalen.

Hoe kan ik mijn bestelling traceren?

Zodra jouw bestelling is verstuurd ontvang je automatisch een track & trace code per mail. In deze mail vind je een link waarmee je jouw bestelling kunt traceren.

Kan ik een factuur ontvangen van mijn bestelling?

Zodra jouw bestelling is verstuurd ontvang je van ons een verzendbevestiging. In deze mail vind je een link waarop je kan klikken om jouw factuur als PDF te downloaden.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Zolang jouw bestelling nog niet is verstuurd, is het mogelijk om jouw bestelling te annuleren. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Ik heb een probleem met mijn bestelling. Wat nu?

Als je een probleem hebt met jouw bestelling kan je contact opnemen met onze klantenservice. Dan word je via deze weg geholpen met jouw probleem.

Retourneren

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Je hebt bij ons 30 dagen de tijd om jouw bestelling te retourneren. Meer informatie vind je op deze pagina.

Welke producten zijn uitgesloten om te retourneren?

Het is niet mogelijk om de volgende producten naar ons te retourneren, en deze zijn dus uitgezonderd van het retourbeleid:

  • Producten die verzamelkaarten bevatten waarbij de seal is verwijderd;
  • Producten die verzamelkaarten bevatten waarbij de inhoud geopend is geweest (en wel of niet terug dichtgemaakt);
  • (Sleeved) booster packs;
  • Booster boxen.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Je kan jouw bestelling aanmelden via ons retourportaal. Klik op deze link om naar ons retourportaal te gaan.

Kan mijn retour geweigerd worden?

Wij kunnen retourneerde producten volledig weigeren of een waardevermindering in rekening brengen op basis van de volgende gronden:

  • Producten die verzamelkaarten bevatten waarbij de seal is verwijderd;
  • Producten die verzamelkaarten bevatten waarbij de inhoud geopend is geweest (en wel of niet terug dichtgemaakt);
  • (Sleeved) booster packs;
  • Booster boxen;
  • Schade toegebracht aan het product door de consument.

Betalen

Hoe kan ik betalen voor een bestelling?

Het is mogelijk om op de volgende manieren te betalen:

  • IDeal
  • Bancontact
  • Paypal
  • Creditcard
  • Klarna (achteraf betalen)

Kan ik ook betalen door middel van bankoverschrijving?

Het is helaas niet mogelijk om te betalen door middel van bankoverschrijving.

Kan ik achteraf betalen?

Het is mogelijk om achteraf te betalen voor jouw bestelling via Klarna. Na het plaatsen van jouw bestelling heb je 30 dagen de tijd om jouw betaling aan Klarna te voldoen.

Producten

Zijn de aangeboden producten authentiek?

Wij bieden alleen originele producten aan, en dus geen namaak. Al onze Pokémon producten zijn dus officiele producten van The Pokémon Company.

Wat is een pre-order product?

Op deze pagina bieden wij ook pre-order producten aan. Dit zijn producten die je alvast kunt bestellen maar die nog niet beschikbaar zijn. Op de product pagina vind je wanneer de leverdatum van het product is.

Wat zijn product varianten?

Het is mogelijk dat sommige producten in verschillende varianten worden aangeboden. De inhoud van het product komt hierbij grotendeels overeen, maar er zijn kleine afwijkingen waardoor het product net wat anders is. Klik op de betreffende beschikbare variant die je graag zou willen bestelling en voeg deze toe aan jouw winkelwagen.

Wat zijn bundels?

Op deze pagina bieden wij bundels aan. Dit is een combinatie van producten die voordeliger is dan wanneer je alle producten los zou bestellen.